Μετά δηλαδή τις A 45 και CLA 45, οι Γερμανοί ετοίμασαν κορυφαία έκδοση και για το μικρό τους SUV. Η GLA 45 AMG παρουσιάστηκε στην έκθεση του Λος Άντζελες υπό τη μορφή πρωτότυπου μοντέλου, όμως οι αλλαγές στην έκδοση παραγωγής δεν θα είναι σημαντικές. Θα απουσιάζουν τα αυτοκόλλητα και ορισμένες γκρι λεπτομέρειες.
Η GLA 45 AMG εξοπλίζεται με τον εξελιγμένο για αυτές τις… περιπτώσεις 2λιτρο turbo των 360 PS και των 45,9 kgm ροπής. Η κίνηση περνά μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω του 7τάχυτου AMG SPEEDSHIFT με διπλό συμπλέκτη και του συστήματος 4MATIC. Η Mercedes ανακοίνωσε ότι η διαδικασία 0-100 km/h θα διαρκεί κάτω από 5 sec (στη CLA 45 είναι 4,6 sec), ενώ η μέση κατανάλωση θα είναι λίγο πάνω από τα 7 lt/100 km.
Το αμάξωμα δείχνει εξαιρετικά μυώδες, με το εμπρός σπόιλερ και την πίσω αεροτομή να φροντίζουν για την αεροδυναμική συμπεριφορά του SUV. Οι μεγάλοι τροχοί των 21 ιντσών φορούν ελαστικά 255/35, ενώ ο πίσω διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης κάνουν «μπαμ».
Η έκδοση παραγωγής θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2014. Στη Γενεύη, τον προσεχή Μάρτο, θα έχουμε νεότερα, φωτογραφίες του εσωτερικού και περισσότερες λεπτομέρειες για τις επιδόσεις και τα λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά.
To μικρό SUV της Mercedes με ισχύ 360 PS!
Μετά δηλαδή τις A 45 και CLA 45, οι Γερμανοί ετοίμασαν κορυφαία έκδοση και για το μικρό τους SUV. Η GLA 45 AMG παρουσιάστηκε στην έκθεση του Λος Άντζελες υπό τη μορφή πρωτότυπου μοντέλου, όμως οι αλλαγές στην έκδοση παραγωγής δεν θα είναι σημαντικές. Θα απουσιάζουν τα αυτοκόλλητα και ορισμένες γκρι λεπτομέρειες.
Η GLA 45 AMG εξοπλίζεται με τον εξελιγμένο για αυτές τις… περιπτώσεις 2λιτρο turbo των 360 PS και των 45,9 kgm ροπής. Η κίνηση περνά μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω του 7τάχυτου AMG SPEEDSHIFT με διπλό συμπλέκτη και του συστήματος 4MATIC. Η Mercedes ανακοίνωσε ότι η διαδικασία 0-100 km/h θα διαρκεί κάτω από 5 sec (στη CLA 45 είναι 4,6 sec), ενώ η μέση κατανάλωση θα είναι λίγο πάνω από τα 7 lt/100 km.
Το αμάξωμα δείχνει εξαιρετικά μυώδες, με το εμπρός σπόιλερ και την πίσω αεροτομή να φροντίζουν για την αεροδυναμική συμπεριφορά του SUV. Οι μεγάλοι τροχοί των 21 ιντσών φορούν ελαστικά 255/35, ενώ ο πίσω διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης κάνουν «μπαμ».
Η έκδοση παραγωγής θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2014. Στη Γενεύη, τον προσεχή Μάρτο, θα έχουμε νεότερα, φωτογραφίες του εσωτερικού και περισσότερες λεπτομέρειες για τις επιδόσεις και τα λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά.